جامع ترین راهنمای خرید پرینتر لیزری چهار کاره Lexmark CX725de
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX725de یک پرینتر ایده ال برای استفاده در حجم کاری زیاد است بنابراین شما می توانید برای انجام چاپ های متوالی از ان بهره ببرید. در نهایت به شما پیشنهاد می کنیم که اگر کیفیت و سرعت پرینتر برای شما حائز اهمیت است پرینتر لکسمارک CX725de را مد نظر داشته باشید. ما برای نقد و بررسی این محصول از سایت های ایده برتر پارسیان استفاده کرده ایم، برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • کیفیتی عالی در چاپ سفید و سیاه و رنگی

از لحاظ کیفیت چاپ نیز می توان پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX725de را دستگاهی کارآمد دانست. این پرینتر لیزری توانایی چاپ با دو رزولوشن 1200*1200 dpi و 2400*600 dpi را دارد و متون سیاه و سفید و تصاویر رنگی چاپ شده با آن از میزان خوانایی و وضوحی عالی برخوردارند. دستگاه پرینتر لیزری اداری لکسمارک CX725de در چاپ جزئیات نیز توانایی بالایی دارد و تمام محتوای موجود در فایل های مورد نظر شما را به بهترین شکل بر روی کاغذ چاپ می کند.

  • از اسناد خود اسکن رنگی تهیه کنید!

اگر به تهیه اسکن از اسناد در کسب و کار خود نیاز پیدا کردید، در این زمینه هم پرینتر چند کاره اداری لکسمارک CX725de به کار شما خواهد آمد. اسکنر به کار رفته در این پرینتر از نوع تخت و متصل به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 50 برگ است و قادر به اسکن سیاه و سفید (با رزولوشن 600*600 dpi) و رنگی (با رزولوشن 300*300 dpi قابل ارتقا به 600*600 dpi) می باشد. با استفاده از این اسکنر تخت می توانید فایل های اسکن شده را در فرمت های XPS، TIFF، PDF و JPEG ذخیره کرده و آنها را به اکانت ایمیل، فولدر موجود در شبکه، حافظه های USB و سرور FTP ارسال کنید.

مورد قابل ذکر دیگر در این رابطه، سرعت اسکن پرینتر لکسمارک مدل Lexmark CX725de است که در هر دو حالت رنگی و سیاه و سفید برابر با 60 برگ در دقیقه به صورت یک رو و 28 سمت (side) در دقیقه به صورت دو رو می باشد.

  • ارسال فکس در کمتر از 3 ثانیه به ازای هر برگ

همان طور که اشاره شد، پرینتر Lexmark CX725de از قابلیت ارسال فکس به صورت سیاه و سفید و رنگی نیز برخوردار است. مودم فکس به کار رفته در این پرینتر دارای سرعت 33.6 kbps بوده و امکان ارسال فکس در کمتر از 3 ثانیه به ازای هر برگ را برای شما فراهم می آورد.

با توجه به همه این توضیحات ارائه شده و با در نظر گرفتن اینکه پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX725de مناسب با نیاز شماست یا خیر. توصیه می‌شود حتماً با کارشناسان معتبر مشورت نمایید. کارشناسان مجرب ایده برتر پارسیان همواره آماده پاسخگویی به مشکلات و دادن مشاوره به شما عزیز می‌باشند. برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید از شماره تلفن‌های مندرج در سایت استفاده نموده و یا از طریق ارسال نظرات سؤالات خود را مطرح نمایید تا به آن‌ها پاسخ داده شود.





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی